پذیرش حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها - رفسنجان

السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها 

چه زیبا گفت رسول رحمت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله که «طلب علم بر هر مسلمانی واجب است.»

به حکم این حدیث باید طالب علم بود، علمی که سودمند باشد، علمی که منجر به اطاعت خدا شود؛ چراکه به فرموده امام کاظم علیه السلام: «نجات فقط با طاعت به دست می آید و طاعت در گرو علم است وعلم در گرو یادگیری.»

در حدیثی گهربار از امام علی علیه السلام آمده است: «علموا صبیانکم من علمنا ما ینفعهم الله به؛ از علوم ما - آن بخشی که خدا برایشان نفع بخشد - یاد دهید.»

به استناد به این احادیث می توان گفت که بهترین علمی که آدمی را با اطاعت خداوند یگانه رهنمون می شود، همانا علم دین است. یکی از بهترین جاهایی که می توان علم دین را فهمید و البته حمایت کرد، حوزه علمیه می باشد. رهبر معظم انقلاب می فرمایند:

«اگر زحمات حوزه های علمیه از آغاز تا امروز نبود، یقیناً چیزی از دین و حقایق دینی باقی نمی ماند.»

از این رو به اطلاع طالبان علم می رساند، حوزه حضرت فاطمه سلام الله علیها - رفسنجان، برای سال تحصیلی 97-96 طلبه (روزانه- خوابگاهی) می پذیرد. 

شماره تماس: 34325561-34334653

لطفا جهت ثبت نام به سامانه www.whc.irمدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها واقع در بلوار شهید مطهری، خیابان شهید وجدانی، روبروی آهن فروشی مقصودی مراجعه فرمایید.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.