خواص آب اسفناج

* آب اسفناج برای درمان کم خونی و تقویت بیماران در دوره نقاهت مفید است.
* موجب افزایش شیر مادران شیرده می شود.
* عطش را برطرف می کند.
* در درمان بیماران ضعیف، افراد مسن و اطفال تاثیر بسزایی دارد.
* ادرارآوراست.
* برای دفع سنگ کلیه و مثانه کاربرد دارد.
* از آب اسفناج به شکل موضعی می توان برای درمان لک و دمل های پوستی استفاده نمود.
* کمک به درمان یبوست :
آب اسفناج سرشار از فیبر است . برای کاهش مشکل یبوست مزمن بسیار خوب است . با مشکلات هضم مبارزه میکند . آب اسفناج طبیعی برای زخم معده و کولیت بسیار خوب است. برای ایجاد یک سیستم ایمنی سالم بدن کمک میکند .
* به کاهش درد مفاصل کمک میکند »
آب اسفناج دارای ویتامین K است . دارای کلسیم است. به کاهش بیماری ورم مفاصل و درد مفاصل کمک میکند. آب اسفناج با دانه کتان نیز به کاهش درد ناشی از پوکی استخوان کمک می کند . مصرف آب اسفناج به طور منظم از درد مفاصل جلوگیری می کند.
* افزایش قدرت بینایی :
آب اسفناج سرشار از ویتامین A است . برای کاهش مشکل شب کوری خوب است . غنی از کاروتنوئیدها، است از آب مروارید جلوگیری میکند. مصرف روزانه آب اسفناج می تواند به افزایش دید چشم کمک کند. برای درمان فشار چشم موثر است .
* به درمان کم خونی کمک میکند :
آب اسفناج دارای آهن بالایی است . به کم خونی کمک میکند. . آب اسفناج مخلوط با با آب هویج می تواند به مشکل کم خونی در زنان کمک کند
* از خونریزی لثه پیشگیری میکندآب اسفناج :
طبیعی دارای ویتامین C بالایی است. مصرف منظم آب می تواند به مشکل خونریزی لثه کمک کند. غنی از ویتامین C است ، با سرماخوردگی و آنفولانزا در بدن مقاومت میکند
* به کاهش فشار خون بالا کمک میکند :
آب اسفناج سرشار از منگنز است. برای پایین آوردن فشار خون کمک میکند. مصرف آب اسفناج یک یا دو بار در هفته می تواند میزان فشار خون طبیعی بدن را حفظ کند.
* به سلامت پوست کمک میکند :
بالا بودن محتوای اسید فولیک، آب اسفناج برای پوست خوب است. مصرف آب اسفناج با سبزیجات دیگر به صورت روزانه می تواند از جوش و آکنه بر روی پوست جلوگیری کند. آب اسفناج همچنین دارای سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها است که دوباره برای پوست خوب است. برای جلوگیری از علائم پیری بر روی پوست کمک میکند.

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/07/17 @ 07:57:45 ق.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    اطلاعات خوبی بود
    خداقوت

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.