دلنوشته ای به سردار دلها

افسانه ها ، تا زمانی افسانه می مانند ، که اتفاقی مانند آن در عصر ما نیفتد ، اخیرا یکی دیگر از افسانه ها به وقوع پیوست و تبدیل به خاطره ای تلخ برای تمامی آزادگان این کره ی خاکی شد؛شاید بگویید کدام افسانه؟! افسانه ی جاودانی پهلوان هایی مانند رستم و پیدا شدن فردی همتای مالک اشتر و دوباره تکرار شدن ضایعه ی تلخ حضرت ابوالفضل (ع).

# ما قاسم سلیمانی هستیم?

اگر سردار را ببینم به او خواهم گفت بعد از شهادتت فرزندان ایران را یتیم کردی بعد رفتت داغ دلمان را تازه کردی بعد# شهادتت واسه کل دنیا دست دادن ممنوع شد سردار

میخواستم در ارتباط با این سپهد بزرگ بنویسم اما وقتی که بخواهی ابهت و عظمت سردار را وصف کنی قلب از کار میفتد و زبان قاصر است.

اورا ببینم به او خواهم گفت  شما برای امنیت وطن غیرتتان از جان خود گذشتید متاسفانه دشمن  کور دل تاب تحمل دیدن این همه اقتدار عزت شما  ک حتی بردن نامتان کاخ های دشمن را به لرزه می انداخت ن تنها شما را به شهادت رسانند بلکه همزمان قلب هشتاد میلیون ایرانی را به درد اورد و مردم داغدار ایران زمین در غم از دست دادن پدرشان می گریند

گویا این ماتم تمامی ندارد

کربلای دیگری راهم اگر برپا کنی بیست میلیون قاسم آماده است آمریکا ببین!

زهرا صفری - پایه اول

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.