برگزاری نشست پژوهشی

به مناسبت هفته پژوهش برگزاری نشست پژوهشی با عنوان: «ولایتمداری و ولایت پذیری سردار شهید قاسم سلیمانی»توسط مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها رفسنجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور استاد بیاضی زاده و  به صورت مجازی برگزار گردید، ابتدا استاد مذکور، به  تبیین مکتب سلیمانی پرداخته و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب می دانند نه یک فرد؛ یک مکتب تربیتی انسان ساز جذاب  برگرفته از مکتب ائمه اطهارعلیهم السلام.

وی ضمن بزرگداشت یاد وخاطره سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی عنوان داشت: مکتب سلیمانی دارای چند شاخصه و مولفه می باشد که ولایتمداری یکی از آنهاست. ایشان درمورد برشماری مولفه های مذکور در مکتب سلیمانی اظهار داشت: ارادت به اهل بیت علیهم السلام، امت گرایی، دشمن شناسی، مجاهدت و تلاش بی وقفه، مردم داری و ولایت مداری، از جمله مولفه های مکتب سلیمانی هستند.

ایشان در ادامه بیان کرد که سردار سلیمانی عزیز، مرد عمل به فرمان ولایت و پیروی از ایشان بود؛ به گونه ای که در 8 سال دفاع مقدس و پس از آن، طی 22 سال، خواب و آسایش را بر خود حرام کرده و همیشه در صحنه جنگ علیه باطل بود. وی در پایان این نشست ابراز داشت: یکی از اصلی ترین، بارزترین و روشن ترین شاخصه ها و مولفه هایی که در مکتب حاج قاسم بزرگوار وجود دارد و همه واقف به این خصوصیت هستند، ولایتمداری ایشان است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.