برگزاری کارگاه های پژوهشی

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری دوره تفصیلی مهارت آموزی پژوهشی اساتید با مشارکت مدارس علمیه حضرت فاطمه علیهاالسلام، حضرت زینب کبری علیهاالسلام و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری علیهاالسلام

به حول و قوه الهی، دوره تفصیلی مهارت آموزی پژوهشی اساتید با مشارکت مدارس علمیه حضرت فاطمه علیها السلام رفسنجان، حضرت زینب کبری علیها السلام و موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری علیها السلام، در واحد کامپیوتر موسسه آموزش عالی حوزوی و مدرسه علمیه حضرت زینب کبری علیهاالسلام با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد.

 دوره مذکور در قالب هفت کارگاه یک روزه، از تاریخ 11/5/ 1399 الی 3/7 /1399 برگزار شد. با توجه به حضور معاونان پژوهش و اساتید آموزه های پژوهشی در این کارگاه ها، بسیاری از مطالب ارائه شده به صورت مباحثه گروهی مطرح و تکمیل شده و در طول دوره ها، به اشکالات پاسخ داده شد. در ضمن، به دلیل برگزاری دوره ی مذکور به صورت حضوری و تفصیلی و همچنین تشکیل کانال دوره «هنر پژوهش» از سوی مرکز مدیریت در راستای رفع اشکالات اساتید شرکت کننده در دوره «هنر پژوهش» و پاسخگویی حجه الاسلام والمسلمین جناب استاد ابراهیمی به سوالات، کلاس رفع اشکال تشکیل نگردید. تعداد اساتید شرکت کننده در این دوره بین 12 تا 25 نفر متغیر بود.

سرفصلهای ارائه شده در دوره عبارتند از:

1- موضوع یابی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم راضیه حسینی پور

2- منبع یابی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم سیما دهنوی

3- طرحنامه نویسی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم محبوبه قاسمی

4- فیش نویسی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم فاطمه بهرامی

5- آشنایی با نرم افزارهای اسلامی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم مریم نقشبند

6- مقاله نویسی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم زهرا مهر علی نسب

7- نگارش علمی: استاد ارائه دهنده: سرکار خانم زهرا اکبری

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.