به مناسبت پر کشیدن سردار دلها

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ایران از خون فرزندان غیرتمند خود خونین شد. ملت ایران این بار به عزای سردار بزرگ اسلام، مرد میدان های سخت، مرد غیرت و مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست. این داغ، سینه تمامی مسلمین و آزادگان جهان را سوزاند.

سردار قاسم سلیمانی، سردار جهان اسلام بود و در دل همگان جایگاهی بس والا داشت. او سردار دلهاست، سردار محبوب دلها که هیچگاه فراموش نمی شود. دشمن خونخوار بشریت و اسلام، به اسم دفاع از حقوق بشر، با اتهامات بی اساس و پایه به مظهر پاکی و دفاع از بشریت حمله ور شده و ایشان را در لیست ترور قرار داد.

اکنون بعد از این اتهامات و پس از اینکه قاسم سلیمانی، این مرد بزرگ اسلام و مقاومت، نقشه های شوم آنها در لباس داعش را با تدابیر خردمندانه خویش خنثی کرد، به ناچار و در کمال ذلت و پستی دست به ترور آن بزرگوار زده و درشبی تلخ و سیاه، ملتی را سیاه پوش ایشان گردانید.

حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود رسید و به دوستان شهید خود پیوست؛ اما دشمن روسیاه با این عمل شنیع، خود را بیش از پیش به درّه هلاکت و نابودی نزدیک کرد.

آمریکای جنایتکار، این شیطان بزرگ باید بداند که هیچگاه نمی تواند نور اسلام را خاموش کند. او باید بداند که ملت ایران و جهان اسلام انتقام سختی از او خواهند گرفت و در این حادثه تنها به عزاداری اکتفا نخواهند کرد. آمریکا باید بداند که ایران همچنان ایستاده و با شتابی افزون پیش می رود. فرزندان ایران با غمی جانگداز در سینه و مشتی گره کرده به میدان می آیند و راه سردار عزیز خود را با اقتدار ادامه خواهند داد.

سردار عزیز اسلام، شهادتت مبارک.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.