تذکر مقام معظم رهبری  درباره اظهار ضعف نشان دادن مقابل دشمن

مسئولان، دست‌اندرکاران و خادمان راهيان نور، صبح امروز با حضور در حسينيه امام خميني رحمه‌الله، با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي ديدار کردند.

گزيده بيانات رهبر معظم انقلاب به شرح زير مي‌باشد:

* جنگ تحميلي به اين خاطر اتفاق افتاد که دشمن در ما احساس ضعف کرد. اگر مي‌خواهيد دشمن را از تهاجم منصرف کنيد، اظهار ضعف نکنيد و قوت خود را آشکار کنيد. اشتباه بعضي از ما در چالش اقتصادي بزرگي که کشور دچار آن است اين بود که در زمينه‌ي اقتصادي احساس ضعف شد. آن‌وقت کسي رويش بشود در مصاحبه بگويد که ايراني‌ها آن‌قدر به اين مذاکرات احتياج دارند که رزمايش [ما عليه آن‌ها] ضرري به مذاکرات اقتصادي نمي‌زند.

* کساني که شعر و فيلم ضدجنگ مي‌سازند مثل کساني هستند که نفت يک کشور را استخراج کنند و در دريا بريزند. دفاع مقدس يک نفس کشيدن براي اين ملت بود؛ اگر نفس نمي‌کشيديم، مي‌مرديم؛ اين را بايد زنده نگه داشت. اين خاطره‌هاي دفاع مقدس ثروت است. اگر بخواهيد ثروت را استفاده کنيد بايد فناوري‌اش را بلد باشيد. فناوري استفاده از اين ثروت راهيان نور است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.