سبزه عید به شکل رحل قرآن

براي شروع يک عدد رحل قرآن را کاملا با سلفون روکش کنيد تا در اثر تماس با آب آسيب نبيند، سپس قسمت هايي که مي خواهيد سبز کنيد را با پنبه روکش کنيد حتي مي‌توانيد يونوليت برش بدهيد و روي آن پنبه قرار بدهيد و پنبه را کاملا خيس کرده و خوب فشار دهيد تا پنبه حالت کوبيدگي پيدا کند و با تور درشتي روي پنبه‌ها را بپوشانيد در اين مرحله ماکت شما آماده است يک استکان بذر لعابدار مثل منداب يا شاهي را خيس کرده، بعد از دو ساعت که لعابدارشد روي پنبه بکشيد دقت کنيد بذر فقط يک لايه روي پنبه کشيده شود. در ادامه اين مطلب را بخوانيد.
سپس يک کيسه نايلوني که دو جاي آن را سوراخ کرده‌ايد روي سطح ماکت قراردهيد روز اول سه مرتبه سبزه را با آب افشان اسپري کنيد.
روز دوم ديگر احتياج به روکش نايلوني نداريم دقت کنيد فقط روز اول سبزه را اسپري کنيد و بعد با يک وسيله مناسب سبزه را کاملا سيراب نماييد در مرحله آخر دو ورق قرآن را زيراکس کرده و بعد پرس کنيد تا در اثر تماس با آب آسيب نبيند و در روي سبزه قرار دهيد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.