نشست دانش افزایی فاطمی

   برگزاری نشست دانش افزایی فاطمی

روز پنجشنبه مورخ 18/11/97 ، نشست دانش افزایی معارف فاطمی با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید حسن سبزواری از اساتید عالی حوزه های علمیه قم در مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها رفسنجان برگزار گردید. این جلسه با حضور طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه و تعدادی از مدارس دیگر تشکیل ومطالبی پیرامون فضائل حضرت فاطمه سلام الله علیها در قرآن مطرح گردید.

 استاد معزز بحث را از عناوین و نامهای آسمانی حضرت فاطمه سلام الله علیها آغاز نموده و سپس به تشریح نام مبارکه و دلیل برکت بودن حضرت فاطمه سلام الله علیها پرداخته و با ذکر حدیث در این رابطه، موضوع را تبیین نمودند. در ادامه با توجه دادن به ولایت مداری حضرت فاطمه سلام الله علیها و دفاع جانانه ایشان از ولایت به توضیح ادله ی امامت در قرآن و روایات پرداختند.

ایشان در ادامه به بررسی برخی آیات در رابطه با فضیلت امامت از جمله آیه مباهله، اطعام و مودت پرداختند و خاطر نشان کردند که آیات قرآن کریم بیانگر اثبات امامت امام علی علیه السلام و عظمت خاندان پاک رسالت می باشد.

ایشان افزودند که برخی معاندان سعی کردند احادیث جعلی در تفسیر آیات مذکور وارد کنند که لازم است طلاب گرامی به آنها توجه کنند.

استاد گرامی در پایان جلسه با ذکر مصیبت حضرت زهرا سلام الله علیها به سخنان خود پایان دادند.

این نشست از ساعت 8:30الی11:30برگزار شده و در پایان به شرکت کنندگان بسته های فرهنگی اهدا گردید.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.