برگزاری ژورنال کلاب

باسمه تعالی
جلسه ژورنال کلاب با عنوان« نقد مقاله علمی» در مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها- رفسنجان برگزار شد.
مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها- رفسنجان در راستای توانمندسازی طلاب در زمینه مقاله نویسی، اقدام به برگزاری ژورنال کلاب و نقد مقاله علمی با حضور استاد سرکار خانم فتحی نمود. در این جلسه که در تاریخ 1/2/1400 در مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها و به صورت مجازی برگزارشد، استاد و طلاب به بررسی و نقد قسمت های مختلف یک مقاله پرداختند:
در ابتدا مقاله از نظر ساختار مورد بررسی قرار گرفت. پس از آن، خصوصیات چکیده بیان شده و چکیده مقاله بر اساس آن، مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه، اعضا درباره کلیدواژه های مقاله نظر دادند. بررسی و نقد مقدمه براساس ویژگی های مقدمه خوب، قدم بعدی در این جلسه بود.
در ادامه جلسه ژورنال کلاب، به بررسی متن مقاله از نظر دسته بندی و تناسب بخش اصلی و محتوای مقاله پرداخته شد و طلاب نظرات خود را در این زمینه ارائه دادند. پس از آن استاد نیز به جمع بندی نظرات و میزان صحت آنها پرداخت. در پایان، نتیجه و فهرست منابع بر اساس معیارهای نتیجه صحیح و شیوه نامه مقالات پایانی بررسی و ارزیابی شد.
این جلسه حدود 1:30 دقیقه به طول انجامید و از طریق فضای مجازی انجام شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.