برنامه های هفته کتاب- سال99

برنامه های هفته کتاب توسط مدرسه حضرت فاطمه سلام الله علیها- رفسنجان در فضای مجازی برگزار شد.
از جمله برنامه های شاخص این مدرسه در هفته کتاب، برگزاری نشست پژوهشی با عنوان: ” سبک زندگی سردار سلیمانی در کتابخوانی” با حضور استاد بیاضی زاده به صورت مجازی بود.
در این نشست که به صورت مجازی برگزار گردید، ابتدا کارشناس محترم به بیان اهمیت کتابخوانی پرداخته و بیان کرد: بحث کتابخوانی در جامعه، ارتباط مستقیم با فرهنگ دارد. بسیاری از شبهاتی که در ذهن جوان و نوجوان و افراد جامعه وجود دارد، با مطالعه کردن برطرف می¬شود.
وی ضمن بزرگداشت یادوخاطره سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی از ایشان به عنوان یکی از مروجان وعلاقه-مندان به کتابخوانی یاد کرد؛ به طوری¬که حتی هنگام شهادت نیز، کتاب به همراه سلاح به همراه داشتند.
وی در پایان این نشست با بیان این مطلب که سردار قاسم سلیمانی همیشه اهل مطالعه بودند، از خداوند منان مسئلت نمود که همه ما را اهل کسب علوم دین قرار داده و از جهل برهاند.
همچنین تهیه بروشور «کتابهای سردار؛ کتابهای نگاشته شده در مورد سردار قاسم سلیمانی» و نشر در فضای مجازی، برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای سردار سلیمانی و برگزاری مسابقه «وصیت نامه سردار سلیمانی» از جمله فعالیت های دیگر این مدرسه در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.