جشن میلاد امام رضا علیه السلام

امام رضا علیه السلام، امام هشتمین شیعیان و تنها امام مدفون در خاک ایران هستند. به مناسبت میلاد باسعادت آن امام همام، مدرسه علمیه حضرت فاطمه سلام الله علیها رفسنجان، در روز چهارشنبه 11/4/99 جشن مجازی برگزار کرد.

در این جشن که به صورت آنلاین و راس ساعت 10 توسط سرکار خانم شفیع زاده – معاون محترم فرهنگی - برگزار شد، ابتدا زیارت خاصه امام رضا علیه السلام برگزار گردید. پس از آن کلیپ زیبایی از کرامت آقا امام رضا علیه السلام در معرض دید طلاب قرار گرفت.

در مرحله سوم از این جشن مجازی، سخنرانی ضبط شده حجه الاسلام محرابی، استاد اخلاق مدرسه، به سمع و نظر طلاب رسید. پس از بارگزاری مولودی خوانی با موضوع میلاد امام هشتم علیه السلام، ویس مربوط به بهترین خاطره گویی در مورد اولین زیارت حرم امام رضا علیه السلام نیز بارگزاری شد (پیش از این، مسابقه خاطره گویی در مورد اولین دیدار حرم در گروه برگزار گردید و شرکت کنندگان ویس خود را در این زمینه به معاون فرهنگی مدرسه ارسال کردند.)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.